"Gennem denne donation, vil nogle af de mest udsatte børn i verden nu få fuld adgang til uddannelse. Det er en investering i deres fremtid, fremtiden for deres familier og verdens fremtid."

Mans Nyberg,
stedfortrædende repræsentant til Storbritannien UNHCR

10års Jubilæum Velgørenheds kampagnen

Lebara er glad for at meddele, at denne kampagne har rejst 1 Million Euros, som en del af 10 års jubilæum velgørenheds kampagne.
Siden August 2011 gik én procent af kundernes optankninger på 100 kr. eller mere i Danmark og hver af Lebaras syv andre markeder på globalt plan i retning af 1 million euro målet.

Beløbet er blevet doneret til børns uddannelse og beskyttelse af projekter, der gennemføres af De Forenede Nationers Højkommissariat for Flygtninge (UNHCR) og Det Internationale Forbund af Røde Kors-og Røde Halvmåne-selskaber (IFRC) i følgende lande: Colombia, Ghana, Indien, Marokko, Nigeria , Pakistan, Filippinerne, Polen, Rumænien og Tyrkiet. Flere oplysninger om projekterne kan findes ved at klikke på landets flag nedenfor.

Ratheesan Yoganathan, administrerende direktør for Lebara Group, kommenterede: "Fra starten var vores klare ambition med Lebara at skabe en virksomhed, der ville berige livet for indvandrersamfundene ved at forbinde dem med familie og venner derhjemme. Vi bruger denne lejlighed til at takke vores kunder for deres vedvarende støtte. De er selve livsnerven i virksomheden og det er gennem deres engagement og loyalitet, som vi er i stand til at give noget tilbage gennem vores velgørenhedsprojekter."

*Værdien på taletid afviger i hver af Lebara's otte markeder og er detaljeret på hver af landets websites.

Indsamlet Beløb:
1,000,000€

Tak

"Vi er meget taknemmelige for den støtte og solidaritet, som Lebara har vist, som en del af sit 10 års jubilæum. Denne donation vil yde et afgørende bidrag til liv og undervisning af mange underprivilegerede børn."

Dr. Mukesh Kapila,
Under Secretary General IFRC


Colombia


Ghana


Indien


Marokko


Nigeria


Pakistan


Filippineme


Polen


Rumaenien


Tyrkiet